Gezonde Lucht Campagne Longfonds 'groot succes'
De Gezonde Lucht Campagne van het Longfonds die 16 januari live ging is volgens de iniatiefnemers zelf een groot succes. De campagne trok in korte tijd al ruim 600.000 bezoekers. Via de website van het Longfonds kan iedereen checken hoe gezond de lucht is die zij inademen.
De Gezonde Lucht Campagne ontstond uit het feit dat mensen letterlijk doodziek kunnen worden van het inademen van ongezonde lucht. Astma, COPD en longkanker zijn hier voorbeelden van. Jaarlijks sterven er zelfs ruim 5.000 mensen aan de gevolgen van luchtvervuiling. Om mensen hiervan bewust te maken ontwikkelde het Longfonds in samenwerking met LEMZ en Partout digital native agency de Gezonde Lucht Campagne.
De Gezonde Lucht Campagne ontstond uit het feit dat mensen letterlijk doodziek kunnen worden van het inademen van ongezonde lucht. Astma, COPD en longkanker zijn hier voorbeelden van. Jaarlijks sterven er zelfs ruim 5.000 mensen aan de gevolgen van luchtvervuiling. Om mensen hiervan bewust te maken ontwikkelde het Longfonds in samenwerking met LEMZ en Partout digital native agency de Gezonde Lucht Campagne.
Geen opmerkingen: